Càritas Parroquial de Sant Julià de Lòria visita el Col·legi Mare Janer

El dilluns dia 28 de novembre dos voluntaris de l’entitat es van fer presents a les tres aules de 3er de primària del Col·legi Mare Janer d’Andorra la Vella per a donar testimoni, i de la seva tasca a Càritas.

Amb una presentació audiovisual van explicar als infants la raó de ser de l’entitat d’Església a partir del Manament de l’Amor que ens deixà Jesús. El guió de la trobada ha estat: Què fa Càritas Parroquial? Per què ho fa? Qui ho fa? Com ho fa?

Els alumnes estan treballant el compromís, i saber més de Càritas és una activitat que estan desenvolupant en el temari de l’àrea de Religió Catòlica.

Les nenes i els nens van estar molt atents i participatius durant la sessió, i amb l’ajuda de la seva mestra continuaran aprofundint per descobrir la bellesa del seguiment de Jesús en les seves vides i la importància de l’amor al proïsme. En aquest sentit el Col·legi Mare Janer participa cada curs en la recollida d’aliments per Nadal a favor dels usuaris de Càritas Andorrana i en les campanyes que les Germanes de la Sagrada Família d’Urgell realitzen a benefici de les seves missions. Aquest 2022 la Marató, el Projecte i l’Esmorzar solidaris de l’escola seran a favor de l’assentament prohabitatge PROFAM a Lima, Perú on les Germanes són presents.

L’objectiu de la trobada dels voluntaris amb els alumnes ha estat que aquests coneguin Càritas i també ajudar al desvetllament de la generositat i el seguiment de Jesús que ens diu “Tot allò que fèieu a un d’aquests germans meus més petits, a mi m’ho fèieu” (Mt 25, 40).