Càritas Parroquial de Puigcerdà, present a la Festivitat de St. Jordi

Càritas Parroquial de Puigcerdà present a la Festivitat de St. JordiEls voluntaris i voluntàries de Càritas Parroquial de Puigcerdà es van fer present a les tradicionals parades de venta de llibres i roses de la Vila cerdana per tal de recollir donatius per aquesta entitat al servei dels més necessitats.

Segons va manifestar la Directora de Càritas Parroquial de Puigcerdà, Sra. Pepita Torrent, “és una bona manera de conscienciar els habitants de la Vila i de La Cerdanya en una jornada tant emblemàtica com aquesta que avui encara són molts els qui necessiten de l’ajuda dels altres i d’aquesta manera fer conèixer l’important tasca que Càritas realitza”.

Càritas Puigcerdà pretén donar a conèixer la tasca que realitza i captar nous voluntaris que la puguin ajudar a ajudar.