Càritas de Puigcerdà celebra el Quinto de Nadal

Càritas parroquial de Puigcerdà celebrarà el proper diumenge 29 de novembre el tradicional quinto de Nadal que tindrà lloc a partir de les cinc de la tarda a la casa Parroquial ubicada al carrer d’Espanya número 44.

La convocatòria ha estat possible gràcies a la col·laboració de comerciants i particulars de la vila i comarca que han cedit els productes dels diversos lots que se sortejaran.

A més enguany, els participants en el Quinto podran guanyar un viatge a Tunísia per a dues persones, una escapada de dos nits de relaxació a un centre de la Pineda, un curset d’esquí d’una setmana a la Molina i un forfet de temporada per aquesta mateixa estació.

Els diners recaptats aniran al fons de Càritas parroquial de Puigcerdà per fer front a les mancances bàsiques dels més necessitats.