Assemblea diocesana de Mans Unides a Balaguer

A la Casa del Sant Crist de Balaguer va tenir lloc l’Assemblea diocesana de Mans Unides d’Urgell el dia 4 de febrer, presidida per l’Arquebisbe Joan-Enric i la Presidenta, Sra. Teresa Cabanas, amb el Consiliari diocesà Mn. Lluis Eduard Salinas. Hi van assistir un bon nombre de socis i col.laboradors voluntaris.

Es van aprovar els balanços de la Campanya de l’any 2022, i es van presentar les línies més importants de la nova Campanya de 2023, amb el projecte inicialment previst on es col.laborarà a l’estat de Maharashtra a l’oest de l’Índia. El fet molt positiu i més remarcable és que al 2022 es va rebre part d’una herència que serà molt bona per a augmentar els ingressos i poder ajudar nous projectes de solidaritat a través del fons comú de Mans Unides.

També es van presentar els cartells i materials per a difondre la tasca que Mans Unides va duent a terme. I el lema de 2023: “Frenar la desigualtat és a les teves mans”.