Caminada nocturna al Principat d’Andorra

La Camin-And nocturna 2024 va tenir lloc la nit del dia 31 de maig al Principat d’Andorra, una activitat organitzada per la delegació d’ensenyament i de joventut del Bisbat d’Urgell.La sortida es va fer a Andorra la Vella cap a les 21 h del divendres 31 de maig, on Mn. Pepe Chisvert va dirigir unes paraules d’encoratjament i de suport als participants. Els alumnes participants eren alumnes de 3r i 4t d’ESO de les escoles Mare Janer, Sant Ermengol i Maria Moliner acompanyats pels seus mestres de religió i per altres professors i familiars.

La ruta es va iniciar a Andorra seguint el GR-7 i passant pel collet de Costasseda, Certés, Llumeneres, Aixirivall per arribar a Sant Julià després d’uns 17 quilometres i més de 950 metres de desnivell. Durant el camí es van anar fent parades per recuperar forces i agafar energies amb diferents punts d’avituallament.A l’arribada, al voltant de les 7.30 h del dissabte 1 de juny, catequistes i voluntaris de la parròquia laurediana els hi van rebre amb una bona xocolatada acompanyada de coca.

Confiem que aquesta marxa es pugui portar a terme el proper curs. Agraïm la implicació i dedicació a tots.