43a. Assemblea de l’Hospitalitat diocesana de la Mare de Déu de Lourdes

El dia 27 de novembre, primer diumenge d’Advent, es va celebrar a la Catedral de La Seu d’Urgell, la 43a. Assemblea anual de l’Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes del Bisbat d’Urgell.

L’Assemblea es va iniciar amb la celebració de la Santa Missa a la Catedral presidida per l’Arquebisbe Joan-Enric i concelebrada per Mn. Ignasi Navarri, consiliari diocesà de l’Hospitalitat, i Mn. David Codina, Secretari General del Bisbat.

El Sr. Arquebisbe a la seva homilia va expressar el goig de tornar-nos a retrobar com a Hospitalitat i començar l’Any litúrgic amb l’Advent. Va exhortar els presents a viure amb joia I esperança l’Advent que prepara el Nadal i “recomençar” amb l’ajuda de Déu, cercant la santedat i l’amor al pròxim, i va presentar el model de la Verge Maria, que l’Hospitalitat estima tant, per a viure el Nadal i acollir Jesús que arriba. Així ho demanem:”Veniu Senyor Jesús”, i acollim la promesa de l’Evangeli, “Estigueu a punt”. Actitud d’acollida del Senyor, amb oració, conversió i servei de caritat.

A la Missa es van recordar els difunts de l’Hospitalitat traspassats des de la darrera assemblea.

Després va tenir lloc la celebració de l’assemblea a l’edifici del Seminari. Després de la pregària inicial i de la salutació del Sr. Arquebisbe i de la nova Presidenta de l’ Hospitalitat, la Sra. Maria Dolors Trilla, la secretària Sra. Lluïsa Visa va procedir a la lectura de l’acta de la 42a. assemblea celebrada a Balaguer el novembre de 2021. L’acta va ser aprovada per unanimitat. A continuació es va procedir a la presentació del balanç econòmic que fou aprovat.

El dinar de germanor va posar el punt i final a aquesta joiosa trobada de l’Hospitalitat.