22a Marxa a peu a Montserrat a Peu del Bisbat d’Urgell

Un any més, i ja en van vint-i-dos, la delegació de joventut del Bisbat d’Urgell ha organitzat la Marxa a Peu a Montserrat. Enguany, amb 40 participants, la Marxa ha comptat amb un ambient de germanor i de companyonia molt gran. Cal destacar, també, el bon nivell i la bona preparació física dels participants, ja que tots han arribat en molt bones condicions a Montserrat, malgrat que la pluja, el vent i el fred s’han fet presents els darrers quilòmetres i han dificultat força l’arribada dels pelegrins.

El bisbe Joan Enric va voler fer costat i acompanyar els caminants al seu pas per Hostafrancs, en un moment d’aturada, camí a Sant Ramon, on van fer nit el divendres.
Diumenge, un cop dutxats i refets, els pelegrins han participat de l’Eucaristia al Cambril de la basílica. La celebració ha estat presidida per Mn Juan Pablo Esteban, membre de la delegació de joventut i que ha estat caminant amb el grup durant els tres dies.
La trobada ha conclòs amb el dinar, on s’ha afegit unes vint persones, familiars dels participants a la Marxa.
El delegat de joventut, en Lluís Plana, ha volgut agrair l’esforç dels participants, la fraternitat que s’ha creat en el grup, també la feina feta per l’equip d’intendents, així com la presència d’un bon nombre de familiars dels pelegrins.

pict9534pict9451pict9466pict9533pict9540pict9546pict9486