Assemblea diocesana de Mans Unides a Balaguer

A la Casa del Sant Crist de Balaguer va tenir lloc l’Assemblea diocesana de Mans Unides d’Urgell el dia 4 de febrer, presidida per l’Arquebisbe Joan-Enric i la Presidenta, Sra. Teresa Cabanas, amb el Consiliari diocesà Mn. Lluis Eduard Salinas. Hi van assistir un bon nombre de socis i col.laboradors voluntaris.

Es van aprovar els balanços de la Campanya de l’any 2022, i es van presentar les línies més importants de la nova Campanya de 2023, amb el projecte inicialment previst on es col.laborarà a l’estat de Maharashtra a l’oest de l’Índia. El fet molt positiu i més remarcable és que al 2022 es va rebre part d’una herència que serà molt bona per a augmentar els ingressos i poder ajudar nous projectes de solidaritat a través del fons comú de Mans Unides.

També es van presentar els cartells i materials per a difondre la tasca que Mans Unides va duent a terme. I el lema de 2023: “Frenar la desigualtat és a les teves mans”.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
L’Advent: caminem cap al goig i l’esperança
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

A les vigílies de la solemnitat de la Immaculada Concepció de Maria fem camí cap una humanitat que ens fa retrobar el sentit del ser persona humana com recordàvem la setmana passada i això gràcies a la maternitat
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda