Recés de Quaresma dels Arxiprestats d’Alt Urgell, Núria-Cerdanya i Andorra

El dia 10 de març a la sala d’actes del Seminari diocesà d’Urgell es va celebrar un recés de Quaresma per als preveres de la circumscripció primera (Arxiprestats de Valls d’Andorra, Alt Urgell i Núria-Cerdanya). El va predicar el prefecte de l’Escolania de Montserrat, el monjo benedictí P. Efrem de Montellà, molt vinculat amb la Diòcesi d’Urgell per tenir orígens a Puigcerdà i ser exSecretari del Consell Pastoral Diocesà d’Urgell.

El P. Efrem va impartir dues meditacions sobre el valor de la Quaresma per al monjo, i per al cristià, a partir de la Regla de St. Benet.

El res de l’Hora Menor, de l’Àngelus i el silenci i pregària van acompanyar la matinal de trobada i pregària quaresmal dels preveres.