Se celebra la Setmana de Família i Vida amb intencions de pregària a casa

Les diòcesis catalanes viuen aquests dies la Setmana de la Família, i la Delegació de Família i Vida ens ha animat a pregar, especialment en aquests moments.

El Delegat Josep Montoya ens recorda que “ara més que mai, en la situació que ens toca viure, és moment de pregar i viure com una oportunitat per creixer en l’amor i en els valors de l’evangeli en el sí de la família”. Del 22 al 29 de març, les diòcesis amb seu a Catalunya estan celebrant la tretzena edició de la Setmana de la Família sota el lema «La Família: escola i camí de santedat».

A l’exhortació apostòlica Gaudete et Exsultate, el Papa Francesc ens ha demanat que no oblidem la santedat i el Congrés de laics “Poble de Déu, en sortida”, celebrat el passat mes de febrer, ens ha marcat 4 eixos per avançar-hi: rebre i transmetre el primer anunci, acompanyar, formar-se i tenir presència pública. 

El fet de celebrar aquest any la Setmana de la Família al votant del dia 25 de març, que és la solemnitat de l’Anunciació, en la que es celebra la Jornada per la Vida, permet subratllar com la família viu, dona vida i la sosté des del seu inici fins al final. De nou, l’esperança és la que determina el respecte a la vida i l’absència de por a la mort. Tenir esperança és el que fa que es pugui cuidar amb discreció, amb afecte, amb devoció, als que han de passar a l’altre costat, doncs sabem que la mort no és el final.

Llibret de pregàries per a les Misses i celebracions (PDF)

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Visitem els padrins per trobar Jesús
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

En aquest diumenge celebrem la V Jornada Mundial dels Avis i dels Ancians amb el lema Feliç aquell que no ha perdut l’esperança! (cf. Sir 14, 2).

És cert que cada comunitat parroquial, cada associació,
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Coneguem l’església d’Urgell
Estimats diocesans,

estimada església d’Urgell,

Voldria compartir amb vosaltres l’experiència de conèixer la nostra terra, les nostres poblacions i la nostra gent, que -ja des de segles- som hereus de l’antic comtat d’Urgell i aquest, a la vegada, fruit
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Lectura creativa
Estimats diocesans, estimada església d’Urgell,

Al bell mig de l’estiu, enmig de la calor i de dies de família i de convivència amical, us convido a redescobrir la lectura en família com una eina vertebradora de comunió i de creixement espiritual.

El
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
La communio en l’església d’Urgell
Estimats diocesans, estimada església d’Urgell,

Al començament de l’estiu, us convido a traslladar-nos a finals del primer mil·lenni per conèixer la nostra historia. Com bé sabeu, eren temps difícils per la nostra església diocesana: disputes teològiques,
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Missioners i apòstols
Estimats diocesans, estimada església d’Urgell,

Els apòstols Pere i Pau ens conviden a contemplar l’església de les primeres comunitats cristianes, concretament l’església de Roma. Una comunitat cristiana perseguida que vivia a l’ombra de l’Imperi i que
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda