Conveni de col·laboració entre Càritas Puigcerdà i l’Ajuntament

Conveni de col·laboració entre Càritas Puigcerdà i l’AjuntamentPer segon any consecutiu, Càritas Parroquial de Puigcerdà i el M.I. Ajuntament de la Vila, van signar un conveni de col·laboració el passat dimecres 27 de novembre a la sala de plens de l’Ajuntament de Puigcerdà.

Mitjançant aquest conveni, l’Ajuntament aportarà 6.000 € a Càritas Parroquial, que s’hauran de destinar a ajuts a les persones i famílies de la Vila que ho necessitin. Els ajuts serveixen per finançar despeses com alimentació, habitatge, higiene, subministres bàsics, ensenyament, etc. El rector de Puigcerdà, mossèn Josep Grau, va agrair l’esforç de l’Ajuntament i la col·laboració que existeix entre ambdues institucions.

Per la seva banda, l’alcalde de Puigcerdà, Albert Piñeira, va recordar la importància de la tasca que fa Càritas, va agrair la feina del seu voluntariat i les aportacions privades, i va remarcar que els diners que destina Càritas a ajudar les famílies són molts més i que és de justícia que l’Ajuntament col·labori en tot allò que pugui.

Així mateix, durant aquestes setmanes, Càritas coordina el Gran Recapte d’Aliments i celebrarà el seu Quinto benèfic anual el proper diumenge 15 de desembre, a les 17 h, a la rectoria de Puigcerdà (carrer Espanya, 44). El Quinto és una de les fonts de finançament de Càritas Parroquial.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Apòstols de la joia de seguir el Crist
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Hem començat un nou curs pastoral, la catequesi, l’escola, els equips de Càritas parroquial, els grups de pregària, de lectio divina i tantes altres activitats que en les nostres parròquies oferim per a poder
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
L’art d’escoltar música sacra
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

En aquest diumenge compartiré amb vosaltres la prominència de saber escoltar els signes dels temps, saber escoltar els germans i en definitiva fer de l’escolta un art per a créixer com a persones i per suposat
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Aportar vida
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

En començar aquest nou curs us voldria presentar el filòsof Sòcrates, el qual té un principi de coneixement de la veritat a través de la dialèctica que dona llum i vida. Aquest mètode l’anomenem la maièutica
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Amb Maria, naixem de nou
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,
estimat poble andorrà,

A les vigílies de la Festivitat del Naixement de la Benaurada Verge Maria, la nostra Església diocesana es vesteix de festa i es prepara per celebrar la Solemnitat de la Mare de Déu
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Sant Gil, custodi de la creació
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Aquest dilluns celebrarem a la nostra diòcesi, i especialment al Santuari de la Mare de Déu de Núria, la festa litúrgica de Sant Gil. Qui era aquest sant?

L’any 1271 consta que hi havia a la Vall de Núria
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda