XXXª Assemblea General de Càritas Andorrana

110620_001

Dilluns 20 de juny al vespre, s’ha celebrat a la Casa de l’Església de Santa Maria del Fener (Andorra la Vella) l’Assemblea General Anual de Càritas Andorrana, presidida per l’Arquebisbe d’Urgell i pel President de Càritas Andorrana, Sr. Agustí Font, amb la participació dels membres de la Junta Directiva i dels representants de les set parròquies del Principat.
Durant la celebració eucarística que ha precedit l’Assemblea a l’església de Santa Maria del Fener, Mons. Vives, comentant la vocació d’Abraham a deixar la seva terra i a seguir els camins que el Senyor li hauria indicat (Gen 12, 1-9) de la qual parlava la primera lectura, ha convidat els presents a no ancorar-se en seguretats adquirides i explorar els nous camins que Déu ens suggereix per «ésser expressió de la caritat de l’Església així com Déu desitja i els temps ho requereixen».