Reunió dels Bisbes de la Conferència Episcopal Tarraconense al Santuari de la M. de Déu de Loreto de Tarragona

Els dies 14 i 15 de maig de 2013 ha tingut lloc la reunió núm. 206 de la Conferència Episcopal Tarraconense (CET), al Santuari de la Mare de Déu de Loreto, a Tarragona. La reunió ha estat presidida per Mons. Jaume Pujol Balcells i hi han assistit l’Arquebisbe d’Urgell actuant de Secretari, i tots els seus membres.

En començar, i després de la pregària inicial, l’arquebisbe Jaume Pujol ha expressat la felicitació de l’episcopat català al papa Francesc, alhora que ha demanat al Senyor que li atorgui la fortalesa Apostòlica per ser principi i fonament visible de la unitat en la fe i de la comunió en la caritat.
Així mateix, en nom de tots els bisbes, Mons. Pujol ha felicitat el cardenal Lluís Martínez Sistach per haver estat guardonat amb la Medalla d’Or de la Generalitat de Catalunya, distinció que li fou lliurada el passat 9 d’abril. El Sr. Cardenal ha reafirmat, tal com digué en el discurs que pronuncià aquell dia, que considerava la distinció també com un reconeixement a la tasca de l’Església a Catalunya.

Compartir