Reunió de l’Arquebisbe d’Urgell amb els preveres de l’Arxiprestat de la Noguera

101

Dilluns 12 de març, tot seguint la sèrie de trobades de l’Arquebisbe d’Urgell amb els preveres dels diversos arxiprestats del Bisbat, Mons. Joan-Enric Vives es va reunir amb els preveres de l’Arxiprestat de la Noguera a la Casa d’Espiritualitat del Sant Crist de Balaguer.

Després del cant de laudes, els preveres han pogut compartir amb el Sr. Arquebisbe tot el matí i dialogar amb ell sobre els diversos temes que els ocupen, i a vegades els preocupen, de la seva tasca pastoral a les diverses parròquies i pobles de l’Arxiprestat, així com també parlar molt fraternalment sobre la seva situació personal o de salut.

Compartir
Un año para agradecer
d’Amic e Amat
Un año para agradecer
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell:

Concluimos este Año Santo como peregrinos de esperanza, recordando al Papa Francisco, que nos invitaba a celebrar un año de gracia mediante la bula Spes non confundit, “la esperanza no defrauda”, con la cual
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda