Reunió d’avaluació de final de curs del Seminari Major Interdiocesà, amb els Bisbes

Dilluns dia 8 de juny a la tarda tingué lloc la reunió de final de curs dels Bisbes i Rectors i formadors dels Seminaris que conformen el Seminari Major Interdiocesà (SMI) a Barcelona. Hi varen assistir l’Arquebisbe d’Urgell, Mons. Joan-Enric Vives i el Rector del Seminari diocesà, Mn. Ignasi Navarri, així com l’Arquebisbe de Tarragona, i els Bisbes de Tortosa, Vic, Solsona i Girona, amb els respectius rectors de Seminaris. S’excusà el bisbe de Lleida.
Reberen una detallada informació del curs 2014-2015 per part del Rector del Seminari Major Interdiocesà, Mn. Norbert Miracle i el Vicerector Mn. Jaume Casamitjana, i repassaren els diversos aspectes formatius de la vida dels seminaristes que configuren la comunitat del SMI.
Acabada la reunió celebraren junts l’Eucaristia presidida per l’Arquebisbe de Tarragona, Mons. Jaume Pujol, que a la seva homilia animà els seminaristes a tenir un cor de pastor i ple de misericòrdia, i a preparar-se ja des d’ara en aquest període formatiu en el qual es troben, per esdevenir un dia preveres de l’Església segons el cor de Déu.
Un sopar de germanor dels seminaristes amb els Srs: Bisbes clogué la jornada festiva.