Ratificat l’Equip de formadors del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya

L’Arquebisbe metropolità de Tarragona i els Bisbes de totes les 6 Diòcesis sufragànies de la Província Tarraconense (Tarragona, Girona, Lleida, Solsona, Tortosa, Urgell i Vic) han tornat a nomenar per a un període de tres anys l’Equip formatiu del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya, que continuarà estant format per Mn. Norbert Miracle i Figuerola com a Rector, Mn. Jaume Casamitjana i Vilaseca com a Vicerector, i Mn. Javier Vilanova i Pellissa com a Director espiritual. I el Bisbe delegat per a acompanyar el Seminari continurà essent mons. Joan-Enric Vives, Arquebisbe d’Urgell.

Mn. Norbert Miracle i Figuerola, és prevere de l’Arquebisbat de Tarragona, llicenciat en Història i Teologia, Rector del Seminari diocesà de Tarragona, Canonge penitencier de la Catedral, Delegat diocesà d’Ensenyament, rector de la parròquia de Santa Maria de Salomó, professor a la Facultat de Teologia de Catalunya i Vicesecretari de la Conferència Episcopal Tarraconense.

Mn. Jaume Casamitjana i Vilaseca, és prevere del bisbat de Vic, Llicenciat en Dret Canònic, Rector del Seminari diocesà de Vic, Delegat diocesà de Joventut, rector de la parròquia de Sant Cristófol de Vespella i Sant Andreu de Gurb i jutge diocesà.

Mn. Javier Vilanova i Pellissa, és prevere del bisbat de Tortosa, Rector del Seminari diocesà de Tortosa, Delegat diocesà de Catequesi i rector de les parròquies d’Alfara de Carles i del Sagrat Cor de Jesús de Tortosa