L’Arquebisbe d’Urgell rep el Director general de la Fundació Pere Tarrés

L’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra, Mon. Joan-Enric Vives ha rebut el dia 16 de desembre, el Director general de la Fundació Pere Tarrés, Sr. Josep Oriol Pujol, al Palau Episcopal per informar-lo de les activitats de la Fundació.

La Fundació Pere Tarrés  compta amb més de 50 anys d’existència. És una organització no lucrativa d’acció social i educativa, dedicada a la promoció de l’educació en el temps lliure, el voluntariat, la millora de la intervenció social i l’enfortiment del teixit associatiu. Amb el temps la seva acció s’ha ampliat a altres àmbits de l’acció social com ara la formació, la recerca i la gestió.

Compartir
Diseñemos nuevos mapas de esperanza
d’Amic e Amat
Diseñemos nuevos mapas de esperanza
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

Continúo este camino dominical de acercamiento al Concilio Vaticano II. Hoy quisiera presentaros una declaración conciliar breve en extensión, pero de gran alcance para la vida de la Iglesia y para el futuro
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda