Inici de Curs del Secretariat Interdiocesà de Catequesi

El dia 17 de setembre, a la seva seu de la Conferència Episcopal Tarraconense, a Barcelona, va tenir lloc la primera reunió del curs 2014-2015 del Consell del Secretariat Interdiocesà de Catequesi de Catalunya i les Illes Balears (SIC). Fou presidida per Mons. Sebastià Taltavull, bisbe auxiliar de Barcelona i bisbe delegat per a l’àmbit de la catequesi de la Conferència Episcopal Tarraconense (CET).

A la reunió es van acabar de programar les VII Jornades de Formació per a Catequistes que el SIC organitza del 24 al 26 d’octubre a Andorra la Vella. La publicació en català del nou catecisme Testimonis del Senyor i la possible elaboració de materials de suport ocupà bona part de l’encontre i també la valoració de la situació actual de la revista Catequesi que publica el SIC.

Al final de la reunió, els membres del consell i altres col•laboradors del SIC participaren en un acte de reconeixement i comiat de la Sra. Montserrat Oriol i Riera, fins fa poques setmanes secretària general d’aquesta institució interdiocesana.

comiat montserrat oriol

Compartir
Ramon Llull, místico del diálogo y testimonio para hoy
d’Amic e Amat
Ramon Llull, místico del diálogo y testimonio para hoy
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

El próximo 27 de noviembre se celebra la memoria litúrgica del beato Ramon Llull. En medio de los cambios de nuestro tiempo, el Señor nos regala figuras que iluminan el camino. Una de ellas es Ramon Llull,
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda