Inici de Curs del Secretariat Interdiocesà de Catequesi

El dia 17 de setembre, a la seva seu de la Conferència Episcopal Tarraconense, a Barcelona, va tenir lloc la primera reunió del curs 2014-2015 del Consell del Secretariat Interdiocesà de Catequesi de Catalunya i les Illes Balears (SIC). Fou presidida per Mons. Sebastià Taltavull, bisbe auxiliar de Barcelona i bisbe delegat per a l’àmbit de la catequesi de la Conferència Episcopal Tarraconense (CET).

A la reunió es van acabar de programar les VII Jornades de Formació per a Catequistes que el SIC organitza del 24 al 26 d’octubre a Andorra la Vella. La publicació en català del nou catecisme Testimonis del Senyor i la possible elaboració de materials de suport ocupà bona part de l’encontre i també la valoració de la situació actual de la revista Catequesi que publica el SIC.

Al final de la reunió, els membres del consell i altres col•laboradors del SIC participaren en un acte de reconeixement i comiat de la Sra. Montserrat Oriol i Riera, fins fa poques setmanes secretària general d’aquesta institució interdiocesana.

comiat montserrat oriol