Homenatge d’Agramunt a Mn. Llorenç Utgés

Homenatge d'Agramunt a Mn. Llorenç UtgésMn. Llorenç Utgés, rector d’Agramunt des de 1990, va rebre un sentit homenatge del poble d’Agramunt pels seus 23 anys de servei, tant a Agramunt com a Bellver de Sió, Claravalls, Coscó, Preixens, Les Puelles i Ossó de Sió. La celebració principal va ser a la missa del diumenge 15 de setembre, a l’església parroquial de l’Assumpció, que va presidir Mn. Utgés, i en la qual van participar nombrosos ciutadans, encapçalats per l’Alcalde de la ciutat Il·lm. Sr. Bernat Solé, i solemnitzada pel Cor parroquial. Després de la celebració eucarística, el mateix alcalde li féu lliurament d’una reproducció de la portalada romànica de l’església. Mn. Utgés, que va agraïr emocionat la col·laboració de fidels i entitats, s’ha jubilat i anirà a viure al seu poble natal Castellserà. Mn. Josep Uriel Álvarez Bedoya será el nou rector d’Agramunt i de les poblacions veïnes i en prendrà possessió canònica el diumenge 20 d’octubre.