Ha mort Mn. Antoni Mirabet i Bullich

El dimecres dia 23 de març, a Lleida, ha mort Mn. Antoni Mirabet i Bullich, després d’una llarga malaltia. Al cel sia! Tenia 75 anys d’edat i en feia 51 que era sacerdot.

Mn. Antoni Mirabet i Bullich havia nascut a La Seu d’Urgell, el dia 12 d’octubre de 1940, i cursà els estudis de Filosofia i de Teologia al Seminari Diocesà d’Urgell. Ordenat de prevere a la Parròquia de St. Feliu de Sort, el dia 28 de juny de 1964, el Sr. Bisbe el nomenà Vicari de la Parròquia d’Agramunt i Encarregat de Coscó i de Les Puelles.

Al cap de dos anys, li encarregaren Guils i Pallerols del Cantó, Junyent i Castellàs i fou nomenat professor del Seminari diocesà d’Urgell.

L’any 1969 se li confiaren les Parròquies de Noves de Segre i Taús que serví pastoralment durant 34 anys. Compaginava la seva tasca parroquial amb la direcció del Full Dominical de la Diòcesi d’Urgell i era col·laborador del setmanari Catalunya Cristiana, dels anys 1972 al 2003.

L’any 2003 fou nomenat Rector d’Isona i dels pobles veïns: Abella de la Conca, Basturs, Benavent de la Conca, Biscarri, Bóixols, Conques, Covet, Figuerola d’Orcau, Llordà, Orcau i Sant Romà d’Abella.

Al cap de 5 anys, l’any 2007, fou nomenat Rector d’Oliana i la Valldan, fins que el 2008 ja malalt, passà a residir al Seminari diocesà de La Seu d’Urgell. En agreujar-se la seva salut, passà a residir a la Residència Caser Residencial, Castell d´Oliana, i després a la Residència Joviar de Lleida, on ha estat cuidat amb molt d’amor i vetllat per la seva família.

El dia 23 de març de 2016, als 75 anys, i a les portes de la Pasqua, ha descansat en la Pau del Senyor, a Lleida. Que el Pare misericordiós l’aculli amb la seva bondat, i pugui contemplar eternament la faç de Déu!

Compartir
Diseñemos nuevos mapas de esperanza
d’Amic e Amat
Diseñemos nuevos mapas de esperanza
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

Continúo este camino dominical de acercamiento al Concilio Vaticano II. Hoy quisiera presentaros una declaración conciliar breve en extensión, pero de gran alcance para la vida de la Iglesia y para el futuro
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda