Festa dels Patrons de Rialp

La vila de Rialp va celebrar el divendres dia 26 de setembre la festa de St. Cosme i St. Damià. Un grup ben nombrós de persones es reuniren a la capella dels seus patrons per iniciar la processó cap a l’església parroquial de la Mare de Déu de Valldeflors amb el cant dels Goigs.

A l’església s’hi celebrà l’Eucaristia presidida per Mn. Antoni Elvira, Vicari episcopal de l’acció pastoral i concelebrada pel Rector de la parròquia, Mn. Enric Vargas, i per Mn. Enric Prat i Mn. Joan Dies, preveres de l’arxiprestat del Pallars Sobirà.

En acabar la celebració s’entonà novament el cant dels goigs de St. Cosme i St. Damià i després de la processó es veneraren les seves relíquies i es lliurà una estampa dels patrons.

La Vila de Rialp celebra cada any amb molta joia aquesta festivitat. Després de l’Eucaristia es dugué a terme el popular ball dels Rigodons i un dinar de germanor. Com a cloenda de la festa la Camerata 432 sota la direcció d’Elena Rey interpretà un concert titulat Música per la Pau amb composicions d’Eduard Todrà, Pau Casals i Jordi Cervelló.

foto3

Compartir
Laicos comprometidos
d’Amic e Amat
Laicos comprometidos
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Continúo este camino dominical de profundización en el Concilio Vaticano II. Hoy deseo presentaros el decreto Apostolicam actuositatem, sobre el apostolado de los laicos. Es un texto que, leído con fe y serenidad,
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda