Els grups TXt de 3r i 4t d’ESO viuen una experiència social impactant: l’Alternativa

Els grups TXt de 3r i 4t d'ESO viuen una experiència social impactant: l'AlternativaAquest cap de setmana -25 i 26 de gener- 18 nois i noies dels grups de TXt de La Seu d’Urgell, Tremp, Balaguer i Ribes de Freser han pogut gaudir d’un cap de setmana ben complert: l’Alternativa.

Aquest cap de setmana, a més de ser un motiu de trobada i de compartir entre els TXt’s, també és una oportunitat per a conèixer realitats de pobresa i de marginació força impactants.

El divendres a la nit, els nois i noies arribaven a Barcelona, a l’escola de la Sagrada Família d’Urgell del carrer Avinyó, enmig de Ciutat Vella.

Compartir
Juan de la Cruz, aventurero de Dios, luz en la noche
d’Amic e Amat
Juan de la Cruz, aventurero de Dios, luz en la noche
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell:

En este domingo de Adviento se celebra la fiesta de San Juan de la Cruz, carmelita, poeta, místico, doctor de la Iglesia y patrón de los poetas de lengua castellana. Nació en 1542 en Fontiveros (Ávila) y
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda