Concert dels Petits Cantors d’Andorra per a l’Escola Especialitzada N. Sra. de Meritxell

Divendres dia 16 de desembre a la nit l’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra va assistir al ja tradicional Concert de Nadal que va oferir el Cor dels “Petits Cantors del Principat d’Andorra” a l’Auditori Nacional d’Andorra a Ordino (Principat d’Andorra), dirigit per la Sra. Catherine Metayer i a benefici de l’Escola Especialitzada Nostra Senyora de Meritxell (EENSM). A l’inici del Concert va dirigir unes paraules d’agraïment i benvinguda la Presidenta del Patronat Sra. Pilar Díez. Hi assistiren també la Ministra de Cultura del Govern, l’Arxiprest de les Valls, el Vicari episcopal, diversos Consellers i els Membres del Patronat de l’Escola i del Patronat del Cor Nacional dels Petits Cantors d’Andorra.

L’Escola especialitzada té com a finalitat fomentar l’ensenyament, l’educació i la integració de tota la població amb discapacitat d’Andorra. L’EENSM proporciona un ampli ventall de serveis amb els recursos especialitzats per a l’aprenentatge, l’estimulació terapèutica i l’ocupació laboral amb l’objectiu de potenciar al màxim el desenvolupament de la persona amb discapacitat dins d’una societat inclusiva.

Compartir
Diseñemos nuevos mapas de esperanza
d’Amic e Amat
Diseñemos nuevos mapas de esperanza
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

Continúo este camino dominical de acercamiento al Concilio Vaticano II. Hoy quisiera presentaros una declaración conciliar breve en extensión, pero de gran alcance para la vida de la Iglesia y para el futuro
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda