Celebració de Sant Ramon de Penyafort a Seró

Celebració de Sant Ramon de Penyafort a SeróEl dimarts 7 de gener es va celebrar la festa de Sant Ramon de Penyafort a l’església parroquial de Seró. En aquest poble és present la Confraria de Sant Ramon de Penyafort, originària de 1603 i que es cuida de la festa en honor del seu sant patró. A l’església s’acaba de realitzar tot un seguit de reformes i obres per fer-la més acollidora i digna per als fidels i la gent de lloc.
La celebració eucarística va ser presidida pel Vicari General, Mn. Josep Maria Mauri, i concelebrada per l’arxiprest de l’Urgell Mitjà, Mn. Ramon Balagué, el Rector de la Parròquia, Mn. Josep Sauter, el diaca i alguns preveres de la zona arxiprestal. També hi van assistir l’Alcalde d’Artesa de Segre, Sr. Domènec Sabanés i el Sr. Eduard Garriga, President de l’Associació de Veïns del poble de Seró. La missa fou cantada per la Coral l’Amistat de Ponts, que a més dels cants litúrgics van interpretar al final de la cerimònia un petit recull de nadales.

Compartir
Diseñemos nuevos mapas de esperanza
d’Amic e Amat
Diseñemos nuevos mapas de esperanza
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

Continúo este camino dominical de acercamiento al Concilio Vaticano II. Hoy quisiera presentaros una declaración conciliar breve en extensión, pero de gran alcance para la vida de la Iglesia y para el futuro
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda