Càritas Andorrana enviarà un primer lliurament de material divers per a Ucraïna

Càritas Andorrana, a través de la iniciativa de Càritas Parroquial de Sant Julià de Lòria, ja té a punt un primer enviant d’ajut material per Ucraïna, que sortirà del Principat el proper dia 18 de març.

Es tracta d’un camió tràiler d’una empresa del Principat, que portarà les donacions en roba i aliments que s’han portat a terme per particular i empreses a diversos punts del país. En els pròxims dies, Càritas Sant Julià anirà a recollir roba i aliments al Pas de la Casa i tot el material es guardarà en una nau industrial a Aixovall. El transport fins a Polònia, a la frontera amb Ucraïna i en la logística del desplaçament hi col·labora una laurediana originària d’Ucraïna.

També van a molt bon ritme els donatius econòmics que permeten invertir recursos materials i humans en programes de l’entitat i destinar-los a les persones més desfavorides. Les donacions obren la porta a la solidaritat amb les persones en situació de necessitat i permeten ajudar-les a millorar la seva situació. Es poden fer en aquest enllaç habilitat per Càritas Andorrana:

Càritas fa anys que treballa a la zona d’Ucraïna i del Dombass. L’objectiu és donar suport a les persones que es troben enmig de la guerra, a més de garantir el retrobament amb els familiars i el transport a zones segures.