Visita dels escolapis en formació a La Seu d’Urgell

45 membres de la Congregació dels Pares Escolapis de St. Josep Calassanç, 10 sacerdots i diaques i la resta joves religiosos que actualment estan en camí de fer la seva professió solemne, van visitar el dimarts 18 de juliol els espais on va viure i va treballar Sant Josep Calassanç, el seu fundador, a La Seu d’Urgell. La visita formava part del pelegrinatge que la congregació organitza cada any en aquesta ruta calassància, amb religiosos de diversos indrets del món: Senegal, Camerún, Argentina, Xile, Filipines… Els acompanyava el P. Aniol Noguera.

Van ser rebuts, a la seva arribada, pel Vicari General i Rector de la Parròquia de St. Ot, Mn. Ignasi Navarri. En el seu recorregut, van poder visitar la casa del carrer Major de la ciutat on va viure Sant Josep, la Catedral de Santa Maria d’Urgell, el Museu diocesà i l’Arxiu diocesà. Al final del matí van celebrar plegats l’Eucaristía a l’església de La Missió.