Visita del poble de Ger al Copríncep episcopal

Dissabte dia 17 de juny l’Alcalde de Ger (Cerdanya), l’I·lm. Sr. Alfons Casamajó, acompanyat d’un grup de ciutadans del poble, van visitar la ciutat de La Seu d’Urgell per invitació del Vicari General i Rector de la Parròquia de Ger, Mn. Ignasi Navarri.

A la seva arribada a la ciutat de La Seu d’Urgell, l’Alcalde i els ciutadans de Ger, foren rebuts per l’Arquebisbe i Copríncep Joan-Enric Vives al Palau episcopal, que els donà la benvinguda i els explicà els trets més característics de la figura del Bisbe-Copríncep i la seva significació histórica. Després, acompanyats per Vicari General, pogueren visitar el Palau episcopal, el Seminari diocesà i la Catedral de Sta. Maria d’Urgell, recentment restaurada.
La trobada es clogué amb la celebració de l’Eucaristia al Seminari diocesà d’Urgell.