Visita del Bisbe Delegat al Seminari Major Interdiocesà

Els dies 2 i 3 de juny, l’Arquebisbe d’Urgell i Bisbe Delegat per al Seminari Major Interdiocesà, Mons. Joan-Enric Vives, va fer una estada al Seminari, per a la reunió amb els Ecònoms diocesans, i després va tenir una trobada formativa i de diàleg amb tots els joves seminaristes.

Els va parlar dels continguts teològics sobre el ministeri ordenat que es desprenen del Prefaci I de les Ordenacions, fent-ne una lectura a manera d’una lectio divina, i els parlà de l’aprofundiment de tres reclams del Papa Francesc sobre Sant Josep, l’Any de la família i l’itinerari a seguir per a viure i col·laborar en el proper Sínode de Bisbes de l’octubre 2023 sobre la Sinodalitat en l’Església. I van viure un fecund diàleg sobre allò que més els havia marcat en aquest curs que ara acabava, amb la participació de tots els seminaristes.

Després de sopar i completes, l’endemà dia 3 va presidir l’Eucaristia amb Laudes al matí i va mantenir una reunió amb l’Equip de formadors que li exposaren les seves línies d’actuació en el curs que acabava.