Visita al Copríncep d’un grup d’exalumnes del Lycée François Arago de Perpinyà

El día 1 de juny un grup de 60 exalumnes del Lycée François Arago de Perpinyà van visitar la ciutat de La Seu d’Urgell i el Palau episcopal. Formaven part de l’associació “l’Amicale des Anciens d’Arago” que té com a objectiu cultivar i consolidar els llaços de l’amistat i la unió entre els antics alumnes del Lycée François Arago de Perpinyà. En forma part el President de la Federació d’Associacions de Gent Gran d’Andorra, Sr. Simó Duró Coma.

Una de les seves visites fou al Palau episcopal de La Seu d’Urgell a través de la guia que els féu la Secretària general dels Serveis del Copríncep episcopal, Sra. Concepció Garcia Moyano.

Dins la visita, l’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra, Mons. Joan-Enric Vives, els va poder saludar un moment afectuosament, donar-los una calorosa benvinguda i explicar-los els punts més significatius de la figura de l’Arquebisbe Copríncep i del Palau episcopal de La Seu d’Urgell.

Abans el grup havia pogut visitar el Seminari diocesà d’Urgell i a la tarda el Conjunt Catedralici de La Seu d’Urgell i el Museu diocesà d’Urgell.