Visita a La Seu d’Urgell d’un grup d’estudiants de l’Institut Superior de Litúrgia de Barcelona

Els dies 6 i 7 de febrer un bon grup d’estudiants de primer curs de l’Institut Superior de Litúrgia de Barcelona, que dirigeix el Dr. Joan Guiteras ha visitat la ciutat de La Seu d’Urgell i el Principat d’Andorra, acompanyats pel seu professor Dr. Francesc Xavier Parés, Rector de La Seu, Canonge i Delegat diocesà de Litúrgia d’Urgell.

Han tingut una entrevista al Palau episcopal amb el Sr. Bisbe i Copríncep, que després compartí el sopar amb ells. També han visitat la restauració del presbiteri de la Catedral d’Urgell, el Museu diocesà i han pogut visitar altres àmbits de la Catedral, els Arxius i diverses institucions del Bisbat. Posteriorment han realitzat una visita detallada al Principat d’Andorra, Casa la Vall i el Santuari de la Mare de Déu de Meritxell, a Canillo.