Visita a La Seu de les Gnes. Carmelites de Sant Josep i clausura dels Exercicis espirituals

El dia 25 d’agost, l’Arquebisbe d’Urgell Mons. Joan-Enric Vives, va acompanyar la visita al Museu diocesà d’Urgell de les Religioses de l’Institut de Germanes Carmelites de Sant Josep que havien acabat una tanda d’exercicis espirituals a la Residència la Immaculada “Pla de Tartera” (Prats i Sansor) que l’Arquebisbe Joan-Enric els va predicar dels dies 16 al 25 d’agost. Les religioses van ser un grup de 15 professes.

Al Museu diocesà van ser acollides pel Vicari General Mn. Josep M. Mauri, per la Delegada de Patrimoni, Sra. Clara Arbués i per l’equip d’acollida del Museu, que els giraren una visita a les instal·lacions del Museu i a la renovada Capella de la Pietat.

Després van visitar la Catedral de Santa Maria d’Urgell així com el conjunt Catedralici: claustre del segle XIII, església de Sant Miquel, etc.