Urgell assisteix a l’Assemblea de Càritas Catalunya

L’Assemblea general ordinària de Càritas Catalunya es va celebrar el 25 d’abril a la seu de la Tarraconense amb l’assistència de les Càritas Diocesanes amb seu a Catalunya. Van assistir en representació del Bisbat d’Urgell el Director de Càritas Urgell Sr. Josep Casanova i també el Delegat Episcopal, Mn. Jaume Mayoral.
La sessió va ser presidida per la Sra. Carme Borbonès; i el Secretari General, Sr. Josep Civit, va presentar el balanç econòmic del darrer any 2015, així com les previsions del pressupost per aquest 2016. L’Assemblea va ratificar els comptes presentats, comptes que són auditats.
També es va informar del programa “La Veu de Càritas” a Ràdio Estel. Es va acordar col•laborar-hi més des de les càritas diocesanes, i també de donar més publicitat d’aquest espai a les nostres xarxes i entre els nostres fidels.
Al final de l’Assemblea es va fer un homenatge al Cardenal Mons. Lluís Martínez Sistach pels seus anys al capdavant de Càritas Catalunya, com a Bisbe responsable dins la Conferència Episcopal Tarraconense, una vegada per la seva jubilació ha acabat el seu mandat.
En acabar es va compartit un dinar, on va participar el nou Arquebisbe de Barcelona i Bisbe delegat de Càritas Catalunya, Mons. Joan Josep Omella, que va saludar a tots els directors i delegats assistents. Al dinar també hi va assistir el Cardenal Mons. Lluís M. Sistach.

Veieu la noticia completa www.caritasurgell.cat