Trobada preparatòria del Sínode a la CEE

El dia 4 de maig a la seu de la Conferència Episcopal Espanyola a Madrid va tenir lloc la reunió del conjunt dels representants diocesans responsables del Sínode sobre la Sinodalitat. Per Urgell hi va participar el responsable diocesà Mn. Antoni Elvira, Vicari episcopal i Rector d’Encamp.

La Trobada presidida per l’Arquebisbe de Valladolid i membre elegit del Sínode Mons. Luis Argüello va tenir una molt bona assistència a aquesta assemblea sinodal nacional a la seu de la CEE i s’hi va presentar el resum-síntesi del treball realitzat a les Diòcesis amb seu a Espanya, “Cap a l’octubre 2024”, que és la síntesi de totes les aportacions ja realitzades a cada diòcesi.

Després aquesta Síntesi serà enviada a la Secretaría general del Sínode a Roma, i s’unirà a les fetes a les altres aportacions Continentals, per després redactar el nou Instrumentum laboris per a les sessions que tindran lloc a l’octubre del 2024, amb la presència del Papa Francesc.