Trobada interdiocesana dels delegats de Pastoral de la Salut a La Seu

El dia 13 de juny va tenir lloc a la Casa del Bisbat de La Seu d’Urgell la trobada del Secretariat Interdiocesà de Pastoral de la Salut (SIPS) de la Conferència Episcopal Tarraconense. Aquesta era la darrera reunió del curs 2023-2024.

El Sr. Arquebisbe d’Urgell, Mons. Joan-Enric Vives, va donar la benvinguda als participants i va agrair la seva tasca de coordinació de la Pastoral de la Salut a Catalunya en favor dels professionals, dels malalts i dels qui els atenen.

A continuació els participants van valorar la celebració de la Pasqua del Malalt 2024 i la Jornada formativa en pastoral de la salut del passat 25 de maig que va tenir lloc a Barcelona. Van dialogar sobre el curs de Diplomatura en acompanyament al procés de la malaltia i la participació com a SIPS en l’Any Jubilar que tindrà lloc a Roma l’any 2025 amb el lema “Pelegrins d’esperança”. També es va programar el calendari de reunions del SIPS per al curs 2024-2025.

Acabada la reunió, el grup va visitar la Catedral de Sta. Maria d’Urgell acompanyats pel Rector i Vicari General, Mn. Ignasi Navarri, i van compartir un dinar germanor.