Trobada interdiocesana de Vida Creixent

El dimecres 8 i el dijous 9 de maig de 2019, els membres de Vida Creixent de Catalunya, Balears i Andorra, es reunien per celebrar la XXXIII TROBADA INTERDIOCESANA V.C.

Dimecres dia 8 fou Mons. Agustí Cortés, Bisbe de Sant Feliu de Llobregat qui presidí l’Eucaristia. Hi assistiren els grups de V.C. de Sant Feliu, Solsona, Tarragona i Tortosa.

El dijous dia 9 la celebració Eucarística fou presidida per Mons. Salvador Giménez Valls, Bisbe de Lleida, i concelebrada per l’Abat Josep Maria Soler. Vuit Bisbats en aquesta ocasió omplien la Basilica: Barcelona, Girona, Lleida, Mallorca, Menorca, Terrassa, Urgell i Vic.

El cant final del  “Rosa d’abril”, fou l’adéu a la Moreneta tant estimada pels membres de Vida Creixent, que portant al coll l’identificador i al cor l’estimació a la “Reina dels cels” anaren pas a pas a gaudir de l’àpat de germanor al restaurant de Montserrat i després amb l’eufòria d’haver gaudit d’un dia magnífic i amb la caloreta del mes de maig, retornaren cap al seu destí. “Il·lumineu la catalana terra, guieu-nos cap al cel” li resem a la Mare de Déu.