Trobada diocesana d’Escolans a Aina (Canillo)

El dissabte dia 2 d’abril va tenir lloc la XXIIIª trobada diocesana d’escolans del Bisbat d’Urgell. Quaranta nois i noies de les parròquies d’Andorra i la Seu d’Urgell es van trobar en una jornada festiva a Aina (Canillo – Principat d’Andorra) acompanyats pels seminaristes del nostre bisbat.

La trobada va començar amb uns jocs de presentació per conèixer els nens i nenes que ajuden a les misses dels caps de setmana. Després de cantar uns cants, van veure un vídeo i Mn. Ignasi Navarri, rector del seminari d’Urgell, els va adreçar una reflexió amb motiu del lema del dia del seminari d’enguany: Els sacerdots, do de Déu per al món. Els seminaristes també van tenir oportunitat de parlar i donar testimoni de la seva vocació.

Després d’un bon dinar i un partit de futbol, la trobada va continuar amb una marxa a peu fins al santuari de la Mare de Déu de Meritxell. Durant el camí hi va haver estones de silenci, de pregària i de gaudir del medi natural que ofereix Andorra.

Un cop al Santuari, van adreçar la seva pregària a la Mare de Déu de Meritxell perquè perseverin en la seva tasca de servei a la celebració de l’Eucaristia.

La trobada d’escolans és un bon moment per recordar la importància de l’escolà a les celebracions litúrgiques. Des del seminari volem convidar i animar molts nens que segueixin Jesús des del servei a l’altar.