Trobada Diocesana de Vida Creixent a Ponts

El dia 16 de juny la Trobada Diocesana del moviment “Vida Creixent” a Ponts era esperada, per poder-nos trobar més íntimament els amics d’unes i altres parròquies del Bisbat i poder gaudir junts de l’experiència de sentir-se acollits, participant, dialogant embolcallats per l’amor de l’amistat que sempre es fa ben viva a l’Assemblea diocesana.

Hi hagué temps per a escoltar i admirar el treball que es va fent, a través de dues boniques presentacions àudio-visuals al local de l’Ajuntament de Ponts, cedit cordialment per l’ajuntament. Érem acollits pel Rector Mn. Jaume Mayoral i la Regidora de l’ajuntament. Més tard com aquella ofrena de “cistelleta de cireres” així, els nostres cors s’oferirien a l’altar presidits pel nostre Bisbe Joan Enric que concelebrant amb els mossens de la ciutat de Ponts i amb el Consiliari diocesà Mn. Manuel Pal i els altres consiliaris, formaríem part de la comunitat que viu amb goig el fet de ser seguidors de Jesús i de l’Evangeli.

Vàrem tenir el recolzament del president interdiocesà Sr. Antoni Bosch, dels presidents i vicepresidentes de Barcelona, Girona i Solsona. I l’assistència majoritària de les setze parròquies que formem actualment el moviment a Urgell-Andorra.

Els pioners del moviment, en els anys noranta, per diferents motius, malalties o feliç retrobament en els braços de Déu Pare, van deixant espai a l’esperança de noves incorporacions. Vida Creixent moviment de “gent adulta, gent gran” no deixa de tenir fe a “créixer” sempre, fins al darrer sospir!…

Una vegada més vàrem donar mostra de l’alegria de saber posar “vida als anys” no solament assistint-hi, sinó participant en l’acte del mati, en la joiosa celebració Eucarística a la Parròquia de Sta. Maria de Ponts, compartint alegrement l’àpat de germanor i donant mostres de sorpresa en visitar i admirar la rehabilitació que s’està duent a terme al Monestir Santa Maria de Gualter (Municipi de la Baronia de Rialb). La tarda concloïa així amb aquesta visita, pels qui tenien més camí a refer, però un grapadet d’amics de retorn cap a casa, vàrem seguir Mn. Bonifaci Fortuny que ens va mostra la bellesa de la nova Tiurana i de l’ermita de Nostra Senyora de Solers, oferint-li a Ella un darrer agraïment per la jornada amb l’Avemaria i el cant dels Goigs.

trobada_diocesana_vc_094trobada_diocesana_vc_003trobada_diocesana_vc_006trobada_diocesana_vc_007trobada_diocesana_vc_063trobada_diocesana_vc_112trobada_diocesana_vc_224trobada_diocesana_vc_204