Trobada diocesana de famílies a La Seu d’Urgell

trobadafamilies2012

El dissabte 29 de desembre se celebra a La Seu d’Urgell la Trobada Diocesana de Famílies, amb el testimoni de diverses famílies catòliques joves que compartiran les seves experiències i vivències. La trobada s’inicia a les 11:20 del matí, a la Catedral de Santa Maria d’Urgell, i el programa serà conduït per Adolf Tugues i Carme Sorribes.

Les famílies que hi participen ho fan amb els seus fills, i alguns dels testimonis compartiran l’amor a la música, interpretant algunes peces musicals. El pessebrista Agustí Garcia farà una petita aportació sobre la seva afició, vinculant-la amb l’experiència familiar, i el seminarista Carles Albert Londoño farà una aportació sobre la vocació sacerdotal i la família.

Es preveu cloure l’acte amb una interpretació de Lluís Obiols a l’orgue de la Catedral.