Trobada d’escolans al Principat d’Andorra

El dissabte 28 de març, dins el marc de la celebració del dia del Seminari, un bon grup d’escolans i escolanes, provinents de les parròquies d’Andorra la Vella, Les Escaldes-Engordany i La Massana, han participat a la XXI trobada anual d´escolans, organitzada pel Seminari diocesà d’Urgell i la Delegació diocesana de Pastoral Vocacional.

Aquesta trobada s’ha celebrat a la Casa de Colònies d’AINA, a la Parròquia de Canillo. Després de l’acollida i de la presentació dels participants, s’ha projectat un documental sobre la persona de St. Pau que ha donat pas a un diàleg força enriquidor, animat amb el testimoni vocacional dels seminaristes del nostre Seminari d’Urgell. La pluja i la neu copiosa que ha començat a caure han impedit fer la caminada de la casa de Colònies d’AINA al Santuari de la Mare de Déu de Meritxell, com estava previst. Així doncs, a la mateixa casa de colònies ha tingut lloc l’acte de comiat amb la pregària i el cant a la Mare de Déu i amb l’entrega d’un petit diccionari litúrgic visual.

La Delegació diocesana de Pastoral Vocacional i el Seminari d’Urgell tenen prevista una altra trobada, durant el mes de maig, al Santuari del Sant Crist de Balaguer. Els Seminari d’Urgell es compromet en fer arribar, cada dos mesos, un full formatiu i informatiu als escolans i escolanes de les parròquies del Bisbat.

escolans_09_032escolans_09_026escolans_09_036