Trobada del Curs Introductori a La Seu d’Urgell

Entre el dilluns 12 al dimecres 14 de juny, set seminaristes de primer any, que realitzen el Curs Introductori o Propedèutic, dels Seminaris de Barcelona, Terrassa i Interdiocesà de Catalunya, juntament amb dos formadors d’aquests Seminaris, van realitzar una convivència de fi de curs a la Diòcesi d’Urgell. Van poder compartir un sopar i un col·loqui posterior amb l’Arquebisbe d’Urgell Joan-Enric Vives.

A la diòcesi d’Urgell van visitar la Catedral i el Museu diocesà, diferents llocs del Principat d’Andorra, entre ells el Santuari de la Mare de Déu de Meritxell, la Casa de la Vall o la visualització del mapping de l’església de Sta. Coloma. També van visitar el Pallars Sobirà, van realitzar rafting pel riu Noguera Pallaresa i, acompanyats del rector de Sort, Mn. Joan Pau Esteban, van visitar i van celebrar l’Eucaristia al Santuari de la Mare de Déu d’Arboló, patrona del Pallars.

Han estat tres dies de convivència i lleure, com a cloenda d’aquest curs d’iniciació i discerniment per a la vida del Seminari, que és especialment important com ajuda i suport per discernir la vocació sacerdotal i poder passar a l’etapa discipular de la formació sacerdotal, amb els estudis filosòfics i la maduració pertinent.