Trobada de Nadal al Seminari Diocesà

_dsc1842

Els seminaristes de la Diòcesi van participar al tradicional acte de la Cúria Diocesana de felicitació del Nadal al Sr. Arquebisbe, i a l´homenatge al Sr. Josep Quingles i Augé fill d’Oliana. I just després, al Seminari Diocesà de La Seu, tingué lloc el dinar de Nadal, amb la presència del Sr. Arquebisbe i de Mn. Josep M. Mauri, Vicari General.
Aquest dinar, ja tradicional, seguit del cant de nadales, en diverses llengües, esdevé un moment bonic i fraternal de proximitat dels seminaristes amb el seu Bisbe. En acabar el dinar, a la Capella de la residència dels seminaristes, el Sr. Arquebisbe dirigí una pregària a la Mare de Déu, tot encomanant les famílies del seminaristes i recordant especialment les famílies filipines que s´han vist més afectades pe les devastadores inundacions d´aquests darrers dies, i va comprometre’s a fer arribar un telegrama de condolències al President de Filipines i un ajut per als damnificats de part de la Diòcesi d’Urgell.

Fa uns dies, el dimecres dia 21, al Seminari Major Interdiocesà de Barcelona, els seminaristes celebraren el Nadal participant a l´Eucaristia que presidí Mons. Jaume Pujol, Arquebisbe de Tarragona i després del sopar compartiren la festa amb el cant de nadales i la recitació de poesies de Nadal.
Durant aquests dies de Nadal, els seminaristes ajudaran a les parròquies de les Valls d´Andorra, la Vall d´Aran, la Cerdanya i La Seu d´Urgell.
_dsc1847_dsc1849