Trobada de l’Arquebisbe amb els preveres de l’Arxiprestat de l’Alt Urgell

img_1380

Tot prosseguint la visita que aquest curs l’Arquebisbe d’Urgell està realitzant a tots els preveres des dels arxiprestats de la Diòcesi, dimarts 19 de juny, Mons. Joan Enric Vives es va reunir amb catorze capellans que treballen pastoralment a la comarca de l’Alt Urgell.
Durant la reunió que ha tingut lloc a la Casa del Bisbat de La Seu d’Urgell, Mons. Vives ha agraït als preveres, especialment als més grans en edat de jubilació, la generositat amb què serveixen pastoralment les parròquies que tenen encomanades, també en molts pobles petits de la comarca.

L’atenció pastoral als pobles petits, de fet, ha estat el tema central del diàleg que els preveres han mantingut amb l’Arquebisbe sobre diverses temàtiques. Entre els suggeriments i directives emergides, s’ha indicat la importància dels aplecs com un mitjà d’evangelització de persones poc properes normalment a l’Església i s’ha encoratjat la revitalització de les esglésies com a espais de pregària i de recolliment a la presència del Senyor, també durant la setmana i no tan sols en ocasió de la Missa Dominical.

Després de la reunió, els preveres han compartit amb l’Arquebisbe un dinar de germanor a Aravell, nucli de població del municipi de Montferrer i Castellbò, i havent dinat han visitat dues sales polivalents que han estat recentment restaurades i arreglades al Seminari Diocesà i que podran ser molt útils per a activitats formatives i pastorals diocesanes i dels residents al Seminari.
img_1376