Trobada de final de curs dels delegats diocesans de joventut a Girona

Trobada de final de curs dels delegats diocesans de joventut a GironaEls delegats de pastoral de joventut dels bisbats amb seu a Catalunya s’han reunit durant els dies 17 i 18 de juny a Girona. Aquesta trobada de final de curs, presidida pel bisbe de Girona i bisbe encarregat de joventut de la CET, Mons. Francesc Pardo, ha tingut lloc al Monestir benedictí de Sant Daniel a Girona.

Una gran part del treball d’aquestes jornades s’ha centrat en la preparació de l’Aplec de l’Esperit que se celebrarà el dia 7 de juny de 2014 a Banyoles. Els delegats, juntament amb alguns membres de l’equip de la delegació de joventut de Girona, s’han desplaçat a Banyoles on han recorregut part del seu estany i també han conegut de ben a prop alguns espais significatius del voltant com és l’església de Santa Maria de Porqueres.

La preparació de les activitats d’estiu com la JMJ.CAT a Llinars del Vallès o l’estada a Taizé durant la darrera setmana d’agost, entre d’altres temes ordinaris del Secretariat, han completat el treball d’aquests dies.

Durant aquests dies també han compartit plegats moments dedicats a la pregària, a la celebració de l’eucaristia i una visita nocturna a la Catedral de Girona.

Trobada de final de curs dels delegats diocesans de joventut a GironaTrobada de final de curs dels delegats diocesans de joventut a Girona