Sort s’incorpora a la xarxa de Càritas a Urgell

Aquest divendres 3 d’abril al vespre es fa la trobada inaugural, presidida per Mons. Joan Enric Vives, Bisbe d’Urgell

Càritas d’Urgell amplia a partir d’avui la seva xarxa de serveis en el Pirineu, amb l’obertura d’un nou Consell Parroquial de Càritas al poble de Sort, al Pallars Sobirà.

27 voluntaris formaran, inicialment, aquest Consell Parroquial a Sort de la ONG de l’Església Catòlica, que té com a objectiu l’acció caritativa, l’assistència i la promoció social, al servei dels més necessitats i dels més desfavorits de la societat. El President de la entitat a Sort serà Mn. Antoni Elvira, i com a director ha estat designat el Sr. Angel Guiu Abellà.

L’acte formal s’iniciarà a les 19:00 d’aquest vespre a la sala parroquial de Sort. Serà presidit per Mons. Joan-Enric Vives. Hi seran presents el Director Voluntari de Càritas Diocesana d’Urgell, Josep Casanovas i el Secretari General Jordi Moragues.