Solemnitat de Sant Josep, Dia del Seminari

img_6217

Amb ocasió de la solemnitat de Sant Josep, els seminaristes dels Seminaris de Barcelona, Terrassa i Interdiocesà de Catalunya, han portat a terme la tradicional trobada de germanor dels seminaristes catalans per tal de celebrar units el Dia del Seminari.

A la tarda del dia 19 de març, s’ha disputat la Copa Sant Josep de «futbol set», que ha guanyat l’equip de Sant Josep de la Muntanya del Seminari de Barcelona. L’equip de l’Interdiocesà ha quedat sots-campió.

Algunes imatges del partit han estat gravades per periodistes de 8TV i de Barcelona Televisió i seran retransmeses pròximament. També se n’ha fet ressò el programa esportiu “El club de la mitjanit” de Catalunya Ràdio, en el qual participa com a tertulià el vicerector de l’Interdiocesà, Mn. Jaume Casamitjana.

A les 8 del vespre, a l’església del Seminari Major Interdiocesà, s’han aplegat tots els seminaristes i els seus formadors per tal de celebrar l’eucaristia, que ha estat presidida pel Sr. Bisbe de Terrassa, Mons. Josep Àngel Saiz, acompanyat del seu Bisbe auxiliar Mons. Salvador Cristau, del rector del seminari de Barcelona Mn. Josep Maria Turull, del rector del seminari d’Urgell Mn. Ignasi Navarri, així com dels altres rectors i formadors dels seminaris de Barcelona i Terrassa, a més del rector i vicerector de l’Interdiocesà Mn. Norbert Miracle i Mn. Jaume Casamitjana.

En acabar la celebració, han compartit el sopar, durant el qual ha tingut lloc el lliurament dels trofeus als vencedors de la “Copa”. Ha estat una jornada viscuda amb companyonia i joia, tenint present el lema del Dia del Seminari d’enguany «Passió per l’Evangeli».

img_6170img_6248