Sessió ordinària del Consell Presbiteral d’Urgell amb els Arxiprestos

img 9653Dilluns dia 16 de juny a la Casa del Bisbat de La Seu d’Urgell va tenir lloc la sessió ordinària del Consell Presbiteral d’Urgell sota la presidència de l’Arquebisbe Joan-Enric i que, en aquesta ocasió, fou conjunta amb els Arxiprestos de la Diòcesi. Hi assistiren la totalitat dels Consellers i Arxiprestos. La reunió s’inicià a dos quarts d’onze del matí i es prolongà fins a les cinc de la tarda i va incloure la celebració eucarística a la Capella del Seminari Diocesà d’Urgell.

Es tractaren, entre d’altres, els possibles objectius pastorals diocesans prioritaris de la Diòcesi en el futur, a través de la relació presentada en Visita ad Limina i on els Consellers dugueren a terme els seus suggeriments i aportacions al Sr. Arquebisbe. Aquest tema fou el central i hi hagué un ric i fecund diàleg entre els Consellers. Un altre tema fou l’avaluació del primer trienni de l’Escola Diocesana de Formació Permanent del Bisbat d’Urgell a partir de l’exposició que en féu el seu Director i Vicari episcopal per a l’acció pastoral, Mn. Antoni Elvira.

Els Consellers reberen altres informacions diocesanes: les pròximes obres al Seminari Diocesà, la inauguració de l’Arxiu; la Càtedra de Pensament Cristià; l’ordenació presbiteral de Mn. Pere Morales; els Exercicis espirituals per als preveres i diaques; les Jornades de Teologia, etc.