Reunió ordinària de SIMCOS amb assistència d’Urgell

El Secretariat Interdiocesà de Mitjans de Comunicació es va reunir, dimarts 9 d’abril, a Jorba, per tractar en reunió temes de coordinació conjunta, encapçalats per Mons. Salvador Giménez, el seu president. Aquest secretariat està format pels delegats de mitjans de comunicació de les 10 diòcesis que formen part de la Conferència Episcopal Tarraconense (CET). La Delegada de Mitjans d’Urgell hi va assistir en qualitat de secretària del SIMCOS.

La reunió tractar qüestions que afecten a tots els bisbats, com ara l’edició de la memòria de l’Església del 2023, encarregada pels bisbes de Catalunya al Secretariat; l’estudi de creació d’un portal-afegidor de continguts que doni major visibilitat a la tasca i informació de les diòcesis, així com la col·laboració del SIMCOS en la difusió de l’agenda i activitats de Catalonia Sacra.

Núria Barniol i Marc Riera, en representació de Catalonia Sacra, van recollir en quins punts i accions els mitjans diocesans poden ajudar per a fer una millor distribució de la seva agenda d’actes, suport en material i documentació.

En un clima de treball i entesa, es van poder conéixer especifitats de cadascuna de les diòcesis pel que fa a comunicació. La jornada de treball va finalitzar amb un dinar de germanor a l’alberg de Sant Jaume de Jorba, a càrrec de Mn. Enric Garcia.