Reunió ordinària de la Comissió Interdiocesana de Litúrgia de la Tarraconense (CIL)

reunio_cil_6_mar__2012_1El dia 6 de març va tenir lloc la reunió ordinària de la Comissió Interdiocesana de Litúrgia de la Conferència Episcopal Tarraconense (CIL) sota la presidència de l’Arquebisbe d’Urgell Mons. Joan-Enric Vives i del Coordinador Mn. Joan Baburés. En aquesta reunió ha participat per primera vegada el nou Delegat diocesà de l’Arquebisbat de Barcelona Mn. Joan Obach.

S’hi han tractat els temes ordinaris que van treballant, com la versió revisada dels Himnes de la Litúrgia de les Hores i el Calendari de festes diocesanes. També han reflexionat sobre l’Any de la fe, que començarà el proper mes d’octubre, i el proper Congrés Eucarístic Internacional de Dublín.

reunio_cil_6_mar__2012_2