Reunió dels Rectors dels Seminaris que formen el Seminari Major Interdiocesà

smi

El dia 27 de novembre a la seu del Seminari Major Interdiocesà de Barcelona, va tenir lloc la reunió de seguiment de l’inici del curs i del primer trimestre, per part dels Rectors dels 7 Seminaris que actualment tenen els seus seminaristes formant-s’hi. Fou presidida per l’arquebisbe Vives, que és el Bisbe delegat per al Seminari Interdiocesà.

Van rebre àmplia informació per part del Rector i Vicerector Mn. Norbert Miracle i Mn. Jaume Casamitjana, i van decidir algunes altres activitats formatives per a aquest present curs, dins el qual se celebrarà el 25è. aniversari de l’inici del Seminari Major Interdiocesà.

Actualment hi ha una vintena de joves residint i formant-se al Seminari per a esdevenir sacerdots.

Posteriorment van concelebrar l’Eucaristia i van compartir el sopar amb els seminaristes.