Reunió dels Ecònoms dels Bisbats que formen el Seminari Major Interdiocesà

El dia 27 de novembre i convocats pel bisbe delegat Mons.Joan-Enric Vives, va tenir lloc al Seminari Major Interdiocesà de Barcelona, la reunió ordinària dels Ecònoms dels Bisbats que formen el Seminari Interdiocesà, que precisament enguany complirà els 25 anys de la seva existència, suggerit per la Santa Seu als Seminaris de les 5 Diòcesis fundadores: Tarragona, Girona, Solsona, Urgell i Vic. Actualment també hi formen els seus seminaristes Lleida i Tortosa.

Els Ecònoms van rebre informació del projecte realitzat d’obres a la casa, van aprovar el balanç econòmic del curs 2011-2012 i al mateix temps el pressupost per al Seminari en el curs 2012-2013. Tornarà a ser un pressupost de contenció, amb lleugera baixada de despeses, en acord amb els temps econòmics difícils que travessem.